۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۸

در نشست مدیران‌کل صورت می‌گیرد؛

امضای سه تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و ادارات کل استانی

امضای سه تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و ادارات کل استانی

سه تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های کشور، امروز منعقد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران، سه تفاهم‌نامه با ادارات کل ارشاد سراسر کشور منعقد خواهد کرد.

این اجلاس از شنبه در هتل انقلاب در تهران آغاز به کار کرده و همچنان در حال برگزاری است و تفاهم‌نامه‌های یادشده هم امروز دوشنبه 20 مرداد بین معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و ادارات کل منعقد خواهند شد.

یکی از این تفاهم‌نامه‌ها بین بخش ستادی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و ادارات کل امضا می‌شود. تفاهم‌نامه دیگر در حوزه بنیاد شعر و ادبیات داستانی و تفاهم‌نامه سوم هم در حوزه موسسه خانه کتاب است.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها، توزیع عادلانه اعتبارات و بودجه‌های ستاد معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و تسری آن به ادارات کل استانی اعلام شده است.

خبر دیگر از معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اینکه، این معاونت آمادگی خود را برای حمایت مالی از 14 جشنواره موضوعی در قالب جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اعلام کرده است.

رقم دقیق این حمایت مالی هنوز اعلام نشده اما برای نظارت بر روند برگزاری اصولی این جشنواره‌ها، 8 بازرس و ناظر تخصصی انتخاب شده‌اند که این افراد فعالیت خود را هم آغاز کرده‌اند.

کد خبر 2347408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha